Donnerstag, 11. August 2011

outfit post



hey everybody~ 

first of all: yaaaaaaaay!!! I've 20 great followers!(^___~)
Thank you so much!!



 
I made some random pics of some outfits...
Sorry for the bad quality and the messy background

onepiece: H&M

blouse and skirt: H&M

onepiece: H&M


I actually don't need glasses and I'm not sure if they fit to me, but sometimes  I like to wear them..

necklace: Christian Dior, shirt: H&M, glasses: from Japan

I'm not satisfied with my current clothes...
nearly everything boring and old. (or doesn't fit anymore~ lol)
I would love to go shopping and buy some gorgeous clothes in Japan...
especially something from liz lisa or other cute things :3
buuuuut I've to save money, cause we will move back to Japan in early early future!!!:3



hmm~ what else to tell?
I'm really super sleepy... xD
the last two nights were really exhausting.
Hiro woke up all the time in really short intervals  ;____;



today is much better weather than the last rainy days / weeks :D
I can't believe the sun is shining...
hope everyone has a great day!



Kommentare:

  1. i found your blog on sarah's blog❤
    it is really cute and i will follow you~
    im waiting for a new blog post sooon~~

    have a nice day❤

    AntwortenLöschen
  2. awww~ die outfits sind schön*-*<3
    du siehst so gut aus^^ oh du ziehst zurück nach Japan? ;o; wie schön..*neid* xD
    wünsch euch ganz viel spaß^^
    ach ich kenn das mit den klamotten;o; ich hab auch nur noch alte und langweilige sachen..;_; aber deine sehen doch schön aus^^ die brille steht dir seeehr :3
    bis bald^^

    AntwortenLöschen
  3. Woah you look amazing! And didn't you just give birth? DANNNG. You hold up so darn well!

    AntwortenLöschen
  4. Wie schön, soviele gute Follower zu haben! Glückwunsch!

    Deine Sachen sehen doch sehr schön aus! Ganz im Gegensatz zu meinen, ich will auch zurück nach Japan und shoppen XDD Du wirst wieder zurückziehen? Das ist ja klasse! Wohin gehts denn? Sollte ich mal in der Nähe sein komme ich dich besuchen!

    AntwortenLöschen
  5. Super cute cell you have! cool!

    AntwortenLöschen
  6. Die Kleider stehen dir richtig gut! <3 Aber ich kann das nachvollziehen mit dem Shopping =) Ich hoffe, dass ihr bald wieder nach Japan gehen könnt!

    AntwortenLöschen